Segítség! Nem tudok letölteni semmit az áruházból!

Sok felhasználó panaszkodik, hogy a Windows 10 Áruháza nem működik megfelelően. Először azt hittem, hogy túlságosan terheltek a Microsoft szerverei, nyugodtan tettem félre a problémát, hogy majd megoldódik magától. Sajnos a hiba a mi készülékeinkben van. A beépített hibaelhárító szerint az áruház működésében nincs probléma. Tulajdonképpen igaza is van.

Licence szolgáltatás újraindítása

Ha nektek is bemondja az unalmast az Áruház, és a licenc letöltésénél megszakad a telepítés, akkor lehetséges, hogy csak a helyi licenc gyorsítótárat kell üríteni és ismét használatba vehető az áruház.

Készítettünk egy kis batch fájlt, ami biztonsági mentés után tisztalappal újraindítja a licenc szolgáltatást.  Nem kell mást tennetek, mint rendszergazdaként futtatni.

echo off

net stop clipsvc

if "%1"=="" (
echo ==== BIZTONSAGI MENTES
move %windir%\serviceprofiles\localservice\appdata\local\microsoft\clipsvc\tokens.dat %windir%\serviceprofiles\localservice\appdata\local\microsoft\clipsvc\tokens.bak
)

if "%1"=="recover" (
echo ==== MENTES VISSZALLATISA
copy %windir%\serviceprofiles\localservice\appdata\local\microsoft\clipsvc\tokens.bak %windir%\serviceprofiles\localservice\appdata\local\microsoft\clipsvc\tokens.dat
)

net start clipsvc

Ha nem szeretitek az előre elkészített dolgokat, akkor a fenti sorokból ti magatok is elkészíthetik a fájlt egy notepad segítségével.

Utolsó szalmaszálak

Egyeseknek a Windows + R lenyomása után, lehet hogy egy szimpla wsreset.exe parancs is megoldhatja a problémát.

Ha nektek is van valami tippetek, nyugodtan írjátok meg a kommentekben, és frissítem a cikket!

30 hozzászólás érkezett ehhez a poszthoz

  1. Profile photo of Kevin

    a wsreset.exe megoldotta nekem, a batch fájl nem

    Tetszik (0)
  2. Profile photo of Kannon

    nekem 2 dolog kavart be az áruházba:
    1. választható funkcióknál fel volt rakva +ba az amcsi angol amerikai gépelés és az optikai karakterfelismerés, ha ezeket leszedtem és csak magyar maradt nem hozott hibát tudtam telepíteni bármit…. előtte a licenc után folyamatosan hibát kaptam
    2. ESET NOD32 Antivirus 9 Beta megint csak megölte, de tudnak is a hibáról elvileg

    Tetszik (1)
  3. Profile photo of AnTomySm

    Sziasztok!

    Olyannal találkozott már valaki, hogy az áruház maga be sem töltődik? igazából csak pörögnek a golyók, de semmi nem töltődik be. Odáig el se tudok jutni, hogy hibára fusson letöltés 😀

    Mindkét itt leírt megoldást kipróbáltam, de természetesen nem oldották meg, hisz nem is erre valóak.

    Amúgy nem az áruház az egyetlen gond, az időjárás program is hasonlóan viselkedik, meg azthiszem volt még más is…

    Ötlet?

    Tetszik (0)
    • Profile photo of Geryson

      Ez volt nálam is a problem, pár órát küszködtem vele, míg ezt találtam egy oldalon:

      1. Keresd meg az univerzális alkalmazások csomagjainak könyvtárát Win+R-el vagy a rejtett mappák/fájlok megjelenítésével (Win 10 alatt nekem RENDSZERMEGHAJTÓ:\Felhasználók\[FELHASZNÁLÓ_NEVE]\AppData\Local\Packages)

      2. Keresd meg az Áruház könytárát (Microsoft.WindowsStore_8wekyb3d8bbwe vagy ehhez hasonló), azon belül pedig lépj a LocalState könyvtárba

      3. Amennyiben létezik a könyvtárban Cache nevű mappa, nevezd át valami másra, majd hozz létre egy új (nyilván ÜRES) mappát Cache néven; ezen felül minden további tartalmat törölj a LocalState mappából

      Az én esetemben 2 .JSON fájl volt a mappában, Cache mappa sehol, úgyhogy az egész mappát ürítettem, létrehoztam a Cache mappát, és VOILÁ, az Áruház működik! 😀

      Remélem, segítettem valaki(k)nek… 🙂

      Tetszik (1)
  4. Profile photo of Betty Igazi

    Sziasztok! Mind kettőt megcsináltam, de nekem továbbra sem jön le semmi a áruházból. Van ahhoz köze, hogy nem legális a win10-em? Minden más tökéletesen működik.

    Tetszik (0)
  5. Profile photo of demonkiraly

    Batch fájl nekem megoldotta a problémát. 😀
    Köszi srácok! 😀

    Tetszik (0)
  6. Profile photo of bagi56

    Sajnos az Edge lefagyásain, a lassú rendszer felálláson és a frissítések feltelepítésének hibáin ezek nem segítenek. További ötlet?

    Tetszik (0)
    • Profile photo of László

      Nem kimondottan Windows Store eset, de leírom, hátha segít valakinek:
      Nálam is az Edge lefagyva indult el. Használni nem lehetett, mert egyből kilépett vagy be se jött a felülete csak a kék háttér meg a logó. Fél napos megoldás keresése után a megbízhatósági előzmény görbe irányt vett…
      Az Internet Explorer ETW eseménygyűjtő szolgáltatást bekapcsolva elindult legalább, de szintén kilépett. SFC /Scannow valamit javított, de ezt nem. Utána számológép is eltűnt a Start menüben.
      Ez megoldott a problémát (igaz másodjára, mert először kiiktatta a start menüt, tálca elemeket, keresést stb.)
      Saját felelősségre:
      . Press windows key + x and select the Command Prompt (admin), clicking Yes when the UAC window pops.
      2. Type in „Powershell” and press enter.
      3. Paste this into the PS window & press enter:
      Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register “$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml”}
      (azóta már töröltem jó néhányat, de nagy részénél inaktív az eltávolítás gomb).

      Windows tűzfalat aktiválni kell hozzá. Most a microsoft fiókba való bejelentkezés nem megy.
      A lassú rendszer felállásra Win 8.1 esetén a Fast boot kikapcsolása segített. :/ Lehet itt is bejön, meg az aut. ind. programok kigyomlálása. Ott inkább a bejelentkezést gyorsította fel.
      Frissítések hibáinál a hibakód segíthet.

      Tetszik (0)
  7. Profile photo of bagi56

    Nekem is megoldódtak a problémáim – no nem az itt leírtak segítettek igazán, hanem valakinek ötlete a Facebook-on: mely szerint csináljak egy alapos töredezettség-mentesítést a operációs rendszer frissítése után. Megtettem. Bevált. Ajánlom másoknak is, akik problémákkal küszködnek a Windows 10-nél. Az Edge böngésző persze más ügy, azt a Microsoftnak kell majd tisztességesen összeraknia, aztán működni fog. Most még gagyi !

    Tetszik (0)
  8. Profile photo of tiesto

    nekem minden müködött rendesen nekem semmi bajom nem volt az áruházzal lehet azért mert én állandoan töredezettségmentesítem igaz ezért cserébe pörög a rendszer amugy ezt a töredezettségmentesítést megoldhatná már a microsoft hogy ne kelljen vagy találna ki más fájlrendszert mint ahogyan a linux csinálja

    Tetszik (0)
  9. Profile photo of Geryson

    ANTOMYSM bejegyzésénél írtam egy választ az Áruház összeomlásának lehetséges javítására… 😀

    Tetszik (0)
  10. Profile photo of László

    Microsoft nagyon szenved. „A kiszolgáló megbotlott” . Frissítés óta most lehetett csak belépni a Microsoft fiókkal, de az alkalmazások nem jöttek le.
    3rd party tűzfal ide vagy oda, de el kellett indítani a windows tűzfalat (ami eddig nálam sok problémát megoldott). Utána elkezdte letölteni és telepíteni, amit kellett. Ez is lehet egy megoldás @Geryson és @Nameless módszere mellett.

    Spoiler:
    Tetszik (0)
  11. Profile photo of Tekse

    Nekem else indul már az áruház alkalmazás. elinditom feljön a töltés jel és nyomban kilép. valami tipp vagy megoldás erre valakinek????

    Tetszik (0)
  12. Profile photo of pori

    Minden itt leírtat próbáltam és egyetlen egy dolog oldotta meg
    ” Windows tűzfalat be kell kapcsolni ”
    Arra az időre bekapcsolod amíg letöltesz az áruházból,utána újra letilthatod .

    Tetszik (0)
  13. Profile photo of Szedit

    Sziasztok!
    Nekem a batch fájlnál azt írja, hogy A Rendszer nem találja a megadott fájlt.
    A wsreset sem segített, továbbra is 0x80070002 hibát kapok, ha le akarok tölteni és telepíteni valamit az Áruházból.

    Tetszik (0)
  14. Profile photo of Dwarf

    Jó estét!
    Rákerestem manuálisan, arra a helyre ami a batch fájlban van (%windir%\serviceprofiles\localservice\appdata\local\microsoft\clipsvc\) de nincs clipsvc nevű mappám.
    Hozzam létre manuálisan?
    Köszönöm!

    Tetszik (0)
  15. Profile photo of KoLaMan

    Ahogy KANNON is írta a NOD32 Antivirus 9 bétája még mindig nem OK Win alatt.
    Közvetlen 29.-e elött frissült a beta 9, és a v8-as is, gondoltam ez már jó lesz, és az insider alá felnyomtam a bétát. Nem szabad.
    Ellenben éles Win10-em alatt a 8-as semmi gondot nem okoz.

    Tetszik (0)
  16. Profile photo of ifotep

    Nekem most tette rendbe az áruház alkalmazást KB3081424 .Eddig egyáltalán nem indult.

    Tetszik (0)
  17. Profile photo of Tamás

    Helló remélem tud valaki segiteni nekem olyan problémám lene hogy azt irja három alkalmazásnál is hogy letöltés inditása de nem tölt és nem is tudok hózáadni új alkalmazást a licensz lekérés nél megakad már megprobáltam a wsreset.exe és a másikat is de egyik se müködöt

    Tetszik (0)
  18. Profile photo of Csabi

    Helló! Én már mind a kettőt kipróbáltam de még mindig nem javult a próbléma

    Tetszik (0)
  19. Profile photo of dpsechannel

    Ha a win+r-be beirom hogy wsreset.exe akkor nem törlödnek a programok?

    Tetszik (0)
  20. Profile photo of RULA

    Windows Áruház letöltés és frissítés hiba, Kód: 0x80070005
    A windows áruházból nem lehet letölteni az alkalmazásokat és telepített alkalmazásokra megjelent frissítéseket sem tölti le. következő hiba üzenet: 

    “A probléma jelentése segít, hogy jobban megértsük azt.
    Várhat egy kicsit és újrapróbálhatja, vagy újraindíthatja berendezését.
    Elképzelhető, hogy ez segít.” 

    Kód: 0x80070005

    Tetszik (0)

Szólj hozzá a cikkhez