Ennek a témakörnek tartalma 0 hozzászólás, 1 résztvevő. Utolsó frissítés: Profile photo of szferix szferix 4 hónapja telt el.

1 / 1 bejegyzés megtekintése
  • Szerző
    Bejegyzések
  • 2016.12.26. , 17:13 #170439

    Segítséget szeretnék kérni. Vadi új Garmin eTrex 30x használatba vételével vannak gondjaim.
    Kiinduló pont a szoftver frissítése. A Garmin Express felismeri a készüléket, de azt mondja ő nem jó hozzá, frissítsem a Garmin Map Updater-rel. Azt indítva megtörténik a szoftver letöltése, készülék jelzi, hogy a fájl átvitele megtörtént. Innentől kezdve csend. Megáll, semmi nem történik. A Map Updater bezárási kísérletére figyelmeztetés jelenik meg, hogy nincs kész a művelet, így meg úgy jársz, ha mégis bezárod. Ezért az első próbálkozásnál hagytam jó fél napig, nem történt semmi. Azóta többször indítottam, a helyzet változatlan. Következő próbálkozás a Garmin Lifetime Updater volt. Készüléket felismeri, letöltés látszólag megtörténik, de azt mondja “A Garmin kiszolgálókon műszaki hiba lépett fel. Később próbálja újra.“. (10 napja rendszeresen újra próbálom, nincs változás, nyilván nincs semmiféle műszaki hiba, főleg nem ott.) Következő a Garmin BaseCamp  belső eszköz frissítési lehetősége. Készüléket látja, frissítést elindítja, “Updated file corrupted” felkiáltással megáll. Garmin WebUpdater a következő (lényegében megegyezik a MapSource előbb említett belső frissítő eszközével). Készüléket felismeri, frissítést indítja, “A frissítési fájl sérült” jelzéssel megáll.

    Az a gondolatom, hogy az eszköz és a windows (Win10 Pro x64) csatlakoztatásával van a probléma, nem a frissítéssel. (Külföldi fórumon találtam utalást arra, hogy a fent leírt frissítési hiba esetén a már letöltött fájlt törölni kéne a készülékről, csak én a fájlrendszeréhez nem férek hozzá.) Az eszközkezelőben a készülék kék kérdőjeles hiba jelzéssel, de hibátlan, használatban lévő eszközként van jelen. Alap esetben ez driver problémát jelentene. A driver frissítése, cseréje dolgában mindent megtettem, ami elképzelhető. Napokig kutattam a külföldi fórumokat, nem találtam használható megoldást. Olyanokon, mint kábel, port, számítógép csere, eszköz eltávolítása, újra telepítése többszörösen túl vagyok, abba az irányba nem szükséges elmenni. Amennyiben tárhelyként csatlakoztatom, jelen van. Ha SD kártyát teszek bele látja a gép. Amikor Garmin eszközként csatlakoztatom semmi nem történik, csak az említett kérdőjeles jelenlét. Itt fogytam ki az ötletekből és ezért kérek segítséget, hátha valaki, valamit…
    (Menet közben annyi öröm még ért, hogy a menüből az angolon kívül az összes nyelv eltűnt, mint búcsúi gyűrűről az arany. A magyarral együtt.)

    • A témakör módosításra került: 4 hónapja telt el-Profile photo of szferix szferix.
    Csatolmányok:
    You must be logged in to view attached files.
1 / 1 bejegyzés megtekintése

Be kell jelentkezned a hozzászóláshoz.