Ennek a témakörnek tartalma 0 hozzászólás, 1 résztvevő. Utolsó frissítés: Profile photo of Istvan53 Istvan53 1 év, 6 hónapja telt el.

1 / 1 bejegyzés megtekintése
  • Szerző
    Bejegyzések
  • 2016.02.14. , 14:06 #159418

    Sziasztok!

    Tartok tőle, én vagyok azon kevesek egyike, akinek kedvelt szórakozása a Microsoft Solitaire Collection, azon belül is leginkább a kártyajátékok.
     Korábban Windows 8.1–es rendszerem volt. A mostani Windows 10-es. Amikor játszni szeretnék a kövekező üzenetek fogadnak:

    Windows 8-felhőadatok importálása

    Megtaláltuk a játék (Microsoft Solitaire Collection) Windows 8as mentéseit a felhőben, és most beimportáljuk azokat a Windows 10 rendszerbe. Kérjük, ne szakítsd meg az internetkapcsolatot!

    Következő:

    Hiba történt a felhőben tárolt mentések importálása során. Szeretnél tenni még egy próbát?

    Köszönöm, nem soha többet! Eddig sem volt erre szükségem.
    Elég bosszantó ez a megkerülhetetlen, folytonos nyomakodás.
    A T. Microsoft eddig is kérés nélkül tolja rám a dolgot.

    Tud valaki valamilyen megoldást a fentiek kikapcsolására, megszüntetésére, esetleg a korábbi mentések törlésére, illetve az aktuális mentések kikapcsolására?

    Köszönettel Üdvözlök mindenkit!

1 / 1 bejegyzés megtekintése

Be kell jelentkezned a hozzászóláshoz.