Hello Data USB modem

+1
0
-1
Újranyitás
Nyilvános

Üdv!
A TELENOR HELLO DATA START SIM kártyája működik-e független USB-s modemmel is , vagy csak telefonba , tabletbe rakva lehet használni?

13 válasz

Nyilvános

Részlet a szabályzatból:
“,,,,,tilos olyan eszközzel igénybe venni, amely hanghívások indítására és fogadására nem alkalmas,,,,”
Az már egy másik kérdés h ez egyáltalán ellenőrizve van-e? Ugye a SIM az több információt tartalmaz ami egy egyéni azonosítóval (IMEI) ez egyedi számsor (a modemnek is van) – párosítva értékelhető információt ad a szolgáltatónak.
Van olyan VOIP cég (Ephone)  – mely egy kis felárral (1500 Ft) ad olyan kártyát (ez is Telenoros) , amelyet bárhová rakhatsz. Hogy ez miért van így? – ezt nem tudom. Biztosan jól kitalált üzleti fogás :D.
Nézz körül a neten , valószínűleg vannak akik gyakorlatban már kipróbálták és le is  írták mit tapasztaltak.
Ha nem csak porhintés ez az egész akkor 2 lehetőség van , vagy be sem enged (ezt kétlem), vagy egy idő után korlátoznak vagy kitiltanak.
Még van egy havi kötelező hanghívás is a kékeknél, ez sem utolsó! 😀
 
 

#1
Nyilvános

Én már több SIM kártyát is használtam USB-s Modemben és sosem volt belőle gond a kötelező bájcsevejt meg egy telcsiben hamar letudhatod. 🙂

#2
Nyilvános

De konkrétan a “hellodatásat”?

#3
Nyilvános

Nem nem azt de gondolom mindegy ha néhanapján megenged róla egy hívást is nemigen törődnek vele a lényeg hogy a bevétel csurogjon befele.

#4
Nyilvános

Ezt én is hasonlóképpen gondolom. Megpróbálkoztam messengeren kommunikálni a céggel ez ügyben , nem másolom ide az egészet de egy mondatot igen.
nem rendeltetésszerű használat esetén a Telenor a szolgáltatást a számlázási időszak végéig jogosult korlátozni, melynek tényéről az Előfizetőt értesíti.”
Ez valószínűleg csak duma, de lehet h nem. Felvettem nekik az Ephone-t is de mindhiába.
 

#5
Nyilvános

Köszönöm a válaszokat , sajnos nem lettem okosabb!
senkialfonz
Amit idéztél a szabályzatból az úgy folytatódik hogy :”  VAGY nem rendelkezik saját kijelzővel, hangszóróval, mikrofonnal és billentyűzettel (beleértve az érintőkijelzőt is), ilyen pl. az alközpont, SMS küldő berendezés.” Mivel az USB-s modem laptophoz lenne csatlakoztatva , gondolom teljesülne a feltétel , mert nem azt írják hogy ÉS, hanem hogy “VAGY”!
Ha kérdésem van , nem úgy szoktam kezdeni , hogy ide írok ( körülnézek a neten) , csak ha nem találok megoldást , akkor kérdezek! Gondoltam ezért van ez a lehetőség! Mielőtt veszek ilyet , tudni akartam , működik-e a dolog!?
“Nem számít normál felhasználásnak, ha számlázási időszakonként az Előfizető nem kezdeményez legalább egy hanghívást” , ez nem probléma!
 

#6
Nyilvános

És mi van ha egyszerűen csak nekiállsz és használod USB-s modemmel? ahogy senkialfonz is bemásolta  “nem rendeltetésszerű használat esetén a Telenor a szolgáltatást a számlázási időszak végéig jogosult korlátozni, melynek tényéről az Előfizetőt értesíti.”  tehát max egy hónapig korlátoz azt meg kibírja az ember de legalább kiderül mi a szitu, ha pedig még nincs meg a SIM csak először tudakoznál akkor a legegyszerűbb ha besétálsz, telefonálsz a Panonn-hoz és elmondod a terved ők meg gondolom elmondják a lehetőségeket.

#7
Nyilvános

Ők nem úgy gondolják, hanem így: Az usb kütyü egyedül nem képes megfelelni az előírásnak, csak egy segédeszköz a majdani esetleges hanghívásra. Az a lényeg h a kütyü magában alkalmas legyen a hangot továbbítani , ez lehet laptop, tablet , telefon.
Én nem kétlem h körül néztél a neten de én konkrétan a telenor topicra gondoltam , ahol 50 ezer hozzászólás van (és ez csak a prohardver), ezekből kellene kiválogatni a “hellodatásat” , abból is a “modemeset” a gyakorlatban hogyan viselkedik. Én elkezdtem tegnap de feladtam mert sok. Talán egy vagy két utalást találtam a mi témánkra.
Létezik konkrét megoldás , ahogyan írtam az ephone:
http://mobilinternet.ephone.ch/ – ez is “hellodata” – de azt odapakolod ahova akarod (7658 Ft / hó).
Megkérdeztem az ügyfélszolgálatot ezzel kapcsolatban (is) , tessék:
Sajnos a firtatott kérdések túlmutatnak az ügyfélszolgálaton, az egyes szolgáltatásokkal kapcsolatos üzleti, illetve szolgáltató szektori egyedi döntések vonatkozásában nem tudunk információkat adni “
 

#8
Nyilvános

Közben elolvastam már az oldalt pontosabban:
Mobilinternet flottánknak köszönhetően,,,,, ” – így kezdi az ephone. Valószínűleg felvásárolt x kártyát melyek mentesülnek a kötelezettség alól.

  • A tarifacsomag nem rendeltetésszerű használata esetén ügyfelünk előfizetését korlátozzukaz aktuális számlázási időszak végéig. A korlátozás ideje alatt az előfizetés nem kapcsolható vissza sem méltányosságból, sem előleg befizetését követően.
  • Amennyiben a következő számlázási ciklusban sem tartja be a normál felhasználás szabályait:
  • Nem kezdeményez legalább 1 hanghívást a számlázási időszakban, akkor a tarifacsomagot az ÁSZF-ben foglalt, mindenkori legalacsonyabb havidíjú (hanghívásra nem alkalmas) mobilinternet csomagra váltjuk számlazárással;
  • Az Előfizető kezdeményez hanghívásokat, de ipari célokra használja a tarifát, akkor számlazárással átváltjuk a tarifacsomagot az ÁSZF-ben foglalt, értékesítés alatt álló, mindenkori legalacsonyabb hanghívásra, alkalmas tarifacsomagra.
  • A felhasználási feltételek megszegése miatti tarifacsomag váltást követő 6 számlázási ciklus alatt az előfizető nem válthat korlátlan perc és/vagy adatot biztosító tarifacsomagra.”  – ez pedig az ő értelmezésükben a következmények.
#9
Nyilvános

 Ok , köszi a segítő szándékot , de szerintem félrement az egész , nem jogászkodni akartam!
Az eredetileg feltett egyszerű kérdésre akkor nem tudjuk a választ (nevezetesen: működik vagy nem működik ?)!
Még egyszer köszi!
 

#10
Nyilvános

Igen, mi hárman pontosan nem tudjuk , mert nem próbáltuk. De ott van az 50 ezer komment böngészd át , vagy írj oda is, de még akkor sem leszel beljebb , mert messziről jött ember,,,,,,,,,
Amit tudtunk leírtunk , ebben valóban sok a “jogászkodás” – mert nincsen más.

#11
Nyilvános

Működik!

#12
Nyilvános

Igazán nem akarok kukacoskodni de a puding próbája ugye az evés. Mi próbálkoztunk utána járni a barátom szóban én írásban itt az eszmecsere egy része:
“……Egyáltalán mi alapján szűri ki a rendszer a nem rendeltetésszerű használatot (IMSI, TMS, stb.) ? Tehát más információkat (kód) tartalmaznak a SIM-ek?…..” Esteleg IEMI ?
“A rendeltetésszerű használat vizsgálásának mikéntjéről sajnos nem adhatunk információt. ^Anna – Hipernet Guru “
Arra kérlek h majd egy idő elteltével (1-2 hónap) tájékoztass bennünket a fejleményekről , mert ha minden rendben lesz akkor bebizonyosodik h jó nagy kamu az egész 😀 Én egyre inkább efelé hajlok.
 

#13

Lépj be, vagy Regisztrálj a válaszadáshoz