iGO Nextgen probléma Sony Z1 Compact töltéskor

+1
0
-1
Megválaszolt
Nyilvános

Sziasztok!
Z1 Compact telefonra megvettem az iGO Nextgen navit (szóval nem tört, eredeti), működik, de amint csatlakoztatom a mágneses töltőt, vagy leválasztom, akkor értelmezhető hibaüzenet nélkül azonnal kilép, úgy mint ezeken a videókon:
https://www.youtube.com/watch?v=CB5v1tkk6PY
https://www.youtube.com/watch?v=eBurD0vPVQo
Mivel aktív tartóval használnám, ami így tölt, így nagyon zavaró a dolog.
USB-s töltésnél nem csinálja, de a tartóban az nem kivitelezhető.
Már írtam az NNG-nek emailt és küldtem üzenetet a weboldalukon keresztül is, semmi reakció.
Van esetleg tippje valakinek?
A válaszokat előre is köszönöm!
 

5 válasz

Nyilvános

Lehet, hogy hülyeséget kérdezek, mert nem ismerem a Z1-et (és lusta vagyok utánanézni).
A mágneses töltőt csak egyféle pozícióban lehet illeszteni? Merthogy találkoztam olyannal, ami mindkét irányban töltött, de csak az egyik irányban kapcsolódott adatkábelként. Esetleg a program a gps chip újraindításaként érzékeli. Más alkalmazásnál nem csinál ilyet?

#1
Nyilvános

Ez egy létező software-s  jelenség és semmit nem lehet tenni ellene.

#2
Nyilvános

És mi van ha előszór csatlakoztatod a töltőt, és utána indítod a navit?

#3
Nyilvános

Ha egy pillanatra elmozdul a töltőfej akkor kilép a navi. Nekem is ilyen vasom van…

#4
Nyilvános

 pimi
Csak egyféleképpen lehet berakni a telefont a tartóba, ami így néz ki: http://www.brodit.hu/product/aktiv_tarto_csukloval-xperia_z1_compact-sony-10444/512597-27814
 
szomiboy
Úgy megy, hogy telefon tartóba be, gyújtás ráad, utána elindít navi, bepötyög útvonal, de nagyon nem életszerű, hogy járó motornál tervezzek útvonalat, mert szar egy program.
 
zsiga68
Köszönöm a válaszokat, sajnos én is ezt sejtettem, de anno a Primo-hoz kaptam egy beállítást, amitől meggyógyult, amikor ugyanezt csinálta Android 5-re váltáskor, gondoltam most is elég egy beállítás. 🙁
 
Közben válaszoltak az NNG-től:

Köszönjük érdeklődését termékeink iránt! Elnézést a kései válaszért.

Az ügy kapcsán belső hibajegyet nyitottunk, fejlesztőink jelenleg is dolgoznak a probléma megoldásán. Mivel ez hosszabb időt igénybe vehet, ezért a megoldás megtalálásáig szíves türelmét kérjük. Amint bármilyen eredményre jutunk, haladéktalanul értesíteni fogjuk.

Üdvözlettel,

Bence
NNG Támogatás
 

#5

Lépj be, vagy Regisztrálj a válaszadáshoz