kék Halál windows 10

+1
0
-1
Megoldott
Nyilvános

Tisztelt mindenki!
 
A problémám, hogy ha dolgozok a gépen, ha nem, hetente, kéthetente újraindul a gép kék halállal.
Mi lehet a megoldás?
Napló neve: System
Forrás: Microsoft-Windows-DistributedCOM
Dátum: 2018. 02. 02. 12:03:00
Eseményazonosító:10016
Feladatkategória:Nincs
Szint: Hiba
Kulcsszavak: Klasszikus
Felhasználó: HELYI SZOLGÁLTATÁS
Számítógép: KrivácsiCsalád
Leírás:
A(z) alkalmazásspecifikus engedélybeállítások nem biztosítanak a(z) Helyi számára Aktiválás engedélyt a COM-kiszolgálóalkalmazáshoz. CLSID:
{6B3B8D23-FA8D-40B9-8DBD-B950333E2C52}
, APPID:
{4839DDB7-58C2-48F5-8283-E1D1807D0D7D}
, felhasználó: NT AUTHORITY\HELYI SZOLGÁLTATÁS, SID: S-1-5-19, cím: LocalHost (helyi állomás, LRPC használatával), futtatási alkalmazástároló: Nem érhető el, SID: Nem érhető el. Ez a biztonsági engedély a Komponensszolgáltatások felügyeleti eszközzel módosítható.
Esemény XML:
<Event xmlns=”http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event”&gt;
<System>
<Provider Name=”Microsoft-Windows-DistributedCOM” Guid=”{1B562E86-B7AA-4131-BADC-B6F3A001407E}” EventSourceName=”DCOM” />
<EventID Qualifiers=”0″>10016</EventID>
<Version>0</Version>
<Level>2</Level>
<Task>0</Task>
<Opcode>0</Opcode>
<Keywords>0x8080000000000000</Keywords>
<TimeCreated SystemTime=”2018-02-02T11:03:00.104643400Z” />
<EventRecordID>8468</EventRecordID>
<Correlation />
<Execution ProcessID=”484″ ThreadID=”544″ />
<Channel>System</Channel>
<Computer>KrivácsiCsalád</Computer>
<Security UserID=”S-1-5-19″ />
</System>
<EventData>
<Data Name=”param1″>alkalmazásspecifikus</Data>
<Data Name=”param2″>Helyi</Data>
<Data Name=”param3″>Aktiválás</Data>
<Data Name=”param4″>{6B3B8D23-FA8D-40B9-8DBD-B950333E2C52}</Data>
<Data Name=”param5″>{4839DDB7-58C2-48F5-8283-E1D1807D0D7D}</Data>
<Data Name=”param6″>NT AUTHORITY</Data>
<Data Name=”param7″>HELYI SZOLGÁLTATÁS</Data>
<Data Name=”param8″>S-1-5-19</Data>
<Data Name=”param9″>LocalHost (helyi állomás, LRPC használatával)</Data>
<Data Name=”param10″>Nem érhető el</Data>
<Data Name=”param11″>Nem érhető el</Data>
</EventData>
</Event>

5 válasz

+1
+1
-1
Nyilvános

“…Meltdown és Spectre biztonsági hiba…”
Nemá… 🙂 Eléggé felkapta a média, és ír mindeféle hülyeséget – ne kezd Te is.
A kérdező (ha figyel) hagyja figyelmen kívül ezt, de @mondeo mondatának első részét (automatikus újraindítás hiba esetén – kikapcs) fogadja meg.
No és sose árt, ha ilyenkor megadjuk a gép, és az oprendszer paramétereit.

#
Nyilvános

Első körbe ki kellene kapcsolni a saját gép-indítás helyreállítás menüben az automatikus újraindítást, hogy olvasható legyen kék halál esetén milyen  hibakódot ír ki így lehet nyomozni a hiba után és jó eséllyel meglesz, mert ezer lehet/nem odaillő illesztőprogram, RAM hiba, vírus, Meltdown és Spectre biztonsági hiba, stb./ . 

#1
Nyilvános

Helló KoLaMan!
Kikapcsoltam az automatikus újraindítást.
Ma ezt a hibaüzenetet kaptam:
Napló neve: System
Forrás: Microsoft-Windows-DistributedCOM
Dátum: 2018. 02. 06. 17:45:49
Eseményazonosító:10016
Feladatkategória:Nincs
Szint: Hiba
Kulcsszavak: Klasszikus
Felhasználó: HELYI SZOLGÁLTATÁS
Számítógép: KrivácsiCsalád
Leírás:
A(z) alkalmazásspecifikus engedélybeállítások nem biztosítanak a(z) Helyi számára Aktiválás engedélyt a COM-kiszolgálóalkalmazáshoz. CLSID:
{6B3B8D23-FA8D-40B9-8DBD-B950333E2C52}
, APPID:
{4839DDB7-58C2-48F5-8283-E1D1807D0D7D}
, felhasználó: NT AUTHORITY\HELYI SZOLGÁLTATÁS, SID: S-1-5-19, cím: LocalHost (helyi állomás, LRPC használatával), futtatási alkalmazástároló: Nem érhető el, SID: Nem érhető el. Ez a biztonsági engedély a Komponensszolgáltatások felügyeleti eszközzel módosítható.
Esemény XML:
<Event xmlns=”http://schemas.microsoft.com/win/2004/08/events/event”&gt;
<System>
<Provider Name=”Microsoft-Windows-DistributedCOM” Guid=”{1B562E86-B7AA-4131-BADC-B6F3A001407E}” EventSourceName=”DCOM” />
<EventID Qualifiers=”0″>10016</EventID>
<Version>0</Version>
<Level>2</Level>
<Task>0</Task>
<Opcode>0</Opcode>
<Keywords>0x8080000000000000</Keywords>
<TimeCreated SystemTime=”2018-02-06T16:45:49.729850900Z” />
<EventRecordID>9647</EventRecordID>
<Correlation />
<Execution ProcessID=”516″ ThreadID=”544″ />
<Channel>System</Channel>
<Computer>KrivácsiCsalád</Computer>
<Security UserID=”S-1-5-19″ />
</System>
<EventData>
<Data Name=”param1″>alkalmazásspecifikus</Data>
<Data Name=”param2″>Helyi</Data>
<Data Name=”param3″>Aktiválás</Data>
<Data Name=”param4″>{6B3B8D23-FA8D-40B9-8DBD-B950333E2C52}</Data>
<Data Name=”param5″>{4839DDB7-58C2-48F5-8283-E1D1807D0D7D}</Data>
<Data Name=”param6″>NT AUTHORITY</Data>
<Data Name=”param7″>HELYI SZOLGÁLTATÁS</Data>
<Data Name=”param8″>S-1-5-19</Data>
<Data Name=”param9″>LocalHost (helyi állomás, LRPC használatával)</Data>
<Data Name=”param10″>Nem érhető el</Data>
<Data Name=”param11″>Nem érhető el</Data>
</EventData>
</Event>
Windows 10 pro 64
Számítógép típusa ACPI x64-alapú PC
Alaplap neve Gigabyte GA-F2A88X-D3H
CPU típusa QuadCore AMD A8-5600K, 3900 MHz (39 x 100)
Videokártya AMD Radeon R7 200 Series (1 GB)
Rendszermemória 8135 MB (DDR3-1600 DDR3 SDRAM)
Optikai meghajtó TSSTcorp CDDVDW SH-224DB (DVD+R9:8x, DVD-R9:8x, DVD+RW:24x/8x, DVD-RW:24x/6x, DVD-RAM:5x, DVD-ROM:16x, CD:48x/24x/48x DVD+RW/DVD-RW/DVD-RAM)
Kell még valamilyen adat? Ötlet, hogy mit tegyek?
Köszi!
Üdv, Robi
 
 
 
 
 

#2
Nyilvános

Azért javasoltuk az automatikus újraindulás kikapcsolását, mert ilyenkor a kék képernyőn virit egy hibakód, és egy rövid hibaüzenet. Erre lettünk volna kiváncsiak, első körben ez talán segít (sajnos nemigen szokott). A hibaüzenetre, illetve a hibakódra amúgy rá is lehet keresni a neten.
(A napló bejegyzés – ami hát ugye ugyanaz lett, mint elsőre is volt – szépen mutatja, hogy hol történt, de hogy miért – azt nem)
Sajnos, ha ritkán jön elő a hiba, ha nem tudod valamilyen tevékenységhez kötni, ha nincs egyéb, a hiba behatárolását segítő jelenség, akkor nehéz ügy tenni bármit is. Lehet persze futtatni memória, CPU, GPU, meg mindenféle stressz teszteket, ellenőrizni a ventilátorokat, csatikat stb.
Csak tudod, az van, hogy ha a fenti tesztek kihoznak valamit, akkor nem 1-2 hetente fagyogatna, hanem naponta, akár többször is.
Akkor lehet hibát hárítani (még ha ott is van az ember mellette, és nem így interneten át), ha ismert a hiba oka, illetve ha lehet tesztelgetni beállításokat, majd ellenőrizni, hogy fagy-e (mondjuk beteszek egy másik memória modult, vagy másik tápot, és figyelem, hogy jó-e).
Ha viszont csak egy-két hetente fagy, pláne ha ritkábban – belátható -, ez nem járható út.
Igazából, még az sem biztos, hogy hardware. Ha mód van rá, egy tiszta telepítés erre választ adhat.

#3
Nyilvános

Csináltam egy Bios frissítést, és azóta még nem volt kék halál.

#4

Lépj be, vagy Regisztrálj a válaszadáshoz