Miért kapom az üzenetet, hogy nem jó a Chrome-verzióm, pedig igen… És miért nem szinkronizál??

+1
0
-1
Megválaszolt
Nyilvános

Halvány fogalmam sincs, miért kapom rendre az üzenetet, hogy nem jó a Chrome-verzióm, pedig igen…
Ezt írja ki a Gmail: 
“A(z) Chrome jelen verziója jelenleg nem támogatott. Frissítsen egy támogatott böngészőre.”

Hasonlót ír a Checker for Gmail kiegészítő:
Reminder: You are not using the stable channel of Chrome. I highly recommend using the stable version.
You can use this app, however, bugs might occur. For obvious reasons, these bugs and reviews will be ignored unless you can replicate them on stable channel of Chrome
 
Fogalmam sincs, mi ez! Érthetetlen számomra! Közben “frissítettem” a Chrome-ot, (ugyanarra a verzióra frissített…), de nem változik semmi…
Ezzel párhuzamosan egy ideje nem tudom beállítani, hogy a böngésző szinkronizálja az elemeket a szerverrel. Minden lehető eszközt kipróbáltam a help-ből, de nem megy. 
Ez az üzenet jön elő állandóan:
                         “A szerveroldali szinkronizálás elindítása sikertelen.
                         jelentkezzen ki, majd a hitelesítő adatok frissítéséhez jelentkezzen be újra.”
 
Megtettem tucatnyiszor, de a helyzet változatlan. Néha előjön, hogy adjam meg az összetett szinkronizálás jelszót, de azt elfelejtettem. A lehetséges megoldásokat végigpróbáltam – sikertelenül. 
Van-e valakinek ötlete, mi lehet a megoldás??
 

4 válasz

Nyilvános

Az op-rendszert nem említetted. Muszáj Chrome? 

#1
Nyilvános

Windows 10. Nem, nem muszáj, de már igen megszoktam 🙂

#2
Nyilvános

Tedd fel újra a chrome.google.com-ról! Előtte gyaluld le a régit!

#3
Nyilvános

Kiirtottam az írmagját is. Aztán bekapcsoltam egy portable Chrome-ot, amely csodák csodájára rendben ment, szinkronizált stb. Ezen felbuzdulva ismét föltelepítettem – és minden OK! A fene sem érti…

#4

Lépj be, vagy Regisztrálj a válaszadáshoz